Straus fűkasza – A hiba megoldása

Az elmúlt években néhány videót készítettem a Straus fűkaszáról, amivel folyamatosan problémák voltak. A videókhoz fűzött kommentekben ott van a megoldás leírása, de úgy veszem észre, a videót még meg is nézik, de a hozzászólásokat nem olvassák el, csak ossztják az észt egyesek. Nos, utóljára a témával kapcsolatban készítettem egy videót, amiben elmondom, nálam mi volt a hiba oka.

2 hozzászólás to “Straus fűkasza – A hiba megoldása”

  1. István Balogh Says:

    Hello !
    én nem néztem videot de segítségre lenne szükségem , strauss fükaszám van , és vettem egy új karbit hozzá , felszereltem annak rendej és modja szerint elindult és üzemelt , kb 20 percig aztán leált !
    Utána észrevettem , hogy a légbeszivó vagy beömlő nyilásból cseppeg a nafta kifelé ! nyugalmi állapotban ! valaki tudna segíteni , hogy ezzel mit lehetne kezdeni ! vagy milehet a baj ! ja és azóta be sem indul természetesen !

    • landsmann Says:

      Szia!
      Nekem akkor folyt a benzin a légszűrőnél, amikor a tűszelep nyitott állásban ragadt meg. Ilyenkor ami benzint be tud nyomni a membrán, az mind a gépbe kerül. Sok a benzin, ezért nem tud beindulni. Próbáld meg azt, hogy kiveszed a gyertyát, majd párszor indítózzál. Ezzel kiszellőzik a motor belseje. Aztán gyertya vissza, majd teljes gázzal próbáld indítani. Nekem így sikerült. De a végső megoldás nálam a porlasztó csere volt, mert ahogy elkezdtem használni a gépet, fél, 3/4 óra múlva kezdett felakadni a tűszelep. Ilyenkor ha teljes gázt húztam, egy idő után kioldott. De ha kicsit is visszább engedtem a gázt, akkor azonnal leállt. Később már hol nyitott, hol zárt állapotban is felakadt a tűszelep. A porlasztó cseréje oldotta meg ezt a gondot. Szerintem nálad is ez a helyzet, a tünetek nagyon arra utalnak.


Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .