Straus fűkasza X+2

Nagyon szeretném ha végre ez a bejegyzés már az utolsó lenne erről a témáról. Múltkor ugye írtam, hoyg eltört a gázkar. Nos, megragasztottam.

DSC01085 DSC01083 DSC01084

Tudom, kicsit furcsán néz ki a ragasztás. Leszarom a kinézetet, nem az a lényeg, hanem hogy tartson. És tart is. A már korábban bemutatott szódabikarbónás pillanatragasztóval lett megfércelve. Mivel hely volt bőven, így nem sajnáltam az anyagot. Ráment egy egész tubus ragasztó és annyi szódabikarbóna, amennyit felvett. Rövid száradás után összeszereltem és kipróbáltam. 18-20 rántás után indult be. De úgy tűnik ezzel a porlasztóval így működik. Nem bánom én, csak tényleg induljon és ne álljon le menet közben.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

