Újabb hiba

Újabb javítani való akadt a robogón. Hiába no, csak 12 éves már, kezd fesleni itt-ott. A variátor szerelés után pár nappal vettem észre, hogy hidegen valahogy nem akar indulni önindítóval, de melegen igen. Furcsa hangokat is adott indítózás közben. De csak hidegen érdekes módon. Ugyebár elszoktam tőle, hogy jó időben is lábbal indítsam, azért úgy döntöttem, szemrevételezem az önindító szabadonfutóját. Ez lehet ludas a furcsa hangban éls a nehezen, vagy egyáltalán nem indulásban. És valóban itt a hiba. A szabadonfutó megszorul. Magyarul amikor szabadon kellene futnia, akkor sem fut szabadon. De az oka is megvan. Azon a három ponton, ahova a kis görgők befeszülnek, a fém lemez be van repedve. Megszorul a görgő és nem enged vissza, csak amikor a motor beindul. Hát ennek nem így kell működnie.


Utána néztem, kapható szabadonfutó. Mondjuk nekem elég lett volna csak a fém lemez, de egyben árulják. Úgyhogy holnap megint kajtatásba kezdek. Megpróbálom először Szeghalmon, aztán Kisújszálláson végül Békéscsabán. Persze a telefont előnyben részesítem. Aztán ahol lesz, akkor ott megveszem. Békéscsabán biztos van, de az van legmesszebb. Szóval a holnapi elfogalatságom is megvan.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .