Szabadon futkározó

A hiba elhárítva. Ma megvettem az új szabadonfutót aztán be is szereltem a robogóba. Egyúttal a légszűrőt is kitisztítottam. Még nem volt kitakarítva mióta megvan. Ahhoz képest, hogy két éve van fent, gyakorlatilag tiszta volt. Kevés por volt benne, de az nem befolyásolta a működést. A légszűrőt tartó csavarokkal ment el sok idő. Az alumínium blokkban a menet az már nem menet. Így aztán átmenő csavart raktam bele. Csakhogy az egyiknél nem lehet hozzáférni az anyával. Körülbelül egy órányi kínlódás és szentségelés után az anyát egy csepp pillanatragasztóval rögzítettem a blokkhoz. Ez addig megtartja, amíg belekap a csavar. Utána már nem tud leesni. Összeszerelés után némi tesztelésnek vetettem alá a gépet. Minden rendben. Remélem egyelőre nem kell javítanom rajta semmit.
Vélemény, hozzászólás?

