Google pay dual simes telefonnal

Két SIM kártya van a telefonban és szerettem volna beállítani úgy, hogy a kártyás egyenlegből vonják le az esetleges Google Playen vásárolt applikációk árát. Mivel a másik kártya előfizetéses, így a kártyásról az egyenleg nem igazán fogy. Végtelenségig halmozni meg nincs értelme. A Google fiókban átírtam, a telefonszámot, de mint kiderült, annak semmi köze a Google payen hozzáadott fizetési módhoz. Nem Telenor függő a dolog, de azért ha két kártyás készüléket használ valaki és hol az egyik, hol a másik kártya terhére akarja igénybe venni a szolgáltatást, akkor hogy csinálja. Mindkét kártyához létre kell hozni a fizetési profilt a Google Playen. Az elsődleges kártyával nincs gond, mert alapból azt fogja hozzáadni. A másik kártyát úgy tudtam, hogy az elsődleges SIM-et kivettem és az 1-es foglalatba tettem. De! Ez sem ilyen egyszerű. Ugyanis körülbelül 20-30 percig, annak ellenére, hogy az 1-es SIM ki volt véve, mégis azt adta hozzá a profilhoz. Sokadik próbálkozás után sikerült. Másik kártyát vissza téve az eredeti helyére, megvolt mindkét fiók, a SIM2-es volt aktív, az 1-es nem elérhető megjegyzéssel volt ellátva. Csakhogy 20 perccel később az 1-es SIM lett aktív, a 2-es inaktív. Addig kísérleteztem, hogy kiderült, az a kártya lesz aktív a Google pay-ben, amelyik kártya elsődlegesnek van beállítva hanghívásra. (a net beállítás nem befolyásolja) Tehát nem kell a kártyákat cserélgetni, átrakni másik foglalatba, csak elsődlegesnek kell beállítani. Viszont, ugyanúgy ki kell várni a 20-30 percet a váltáshoz. Valószínűsítem, hogy ennyi idő kell míg a Google rendszerében frissül a dolog. Egyik esetben kereken 20 perc, a másikban 30 perc elteltével vált aktívvá a másik fiók miután elsődlegesnek állítottam be az adott SIM-et. Telefon Xiaomi Redmi 6, de szerintem más típusnál is ugyanígy működik. Utólag belegondolva, valószínűleg a SIM1-et sem kellett volna kivenni, csak a 2-est elsődlegesnek beállítani és kivárni fél órát. Akkor hozzá lehetett volna adni a fizetési módhoz. Természetesen a kártyán legyen aktív a mobilvásárlási szolgáltatás, mert anélkül nem fog menni. My Telenorban, a Telenor oldalán, vagy az ügyfélszolgálati számon le lehet ellenőrizni, illetve aktiválni lehet a szolgáltatást ha tiltva lenne.

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogger ezt kedveli: