Akku regenerálás 1

Egy jó éve már írtam a témáról, film is készült belőle. Most egy használatból kiesett akkuval végeztem el ugyanazt amit tavaly. A tavalyi teszt eredménye az lett, hogy nem lehet azzal a módszerrel életre kelteni a tönkrement akkukat. Úgy gondoltam, azok az akkuk mivel már évek óta álltak, annyira rossz állapotba kerültek, hogy lehetetlen volt a folyamat visszafordítása és használhatóvá tenni. Most egy másik akkun végeztem el a tesztet. Ez napi használatban volt, az egyik szünetmentes tápegységben. Ezek után akármit is mondanak a youtube filmeken, én már nem hiszem el, hogy életre lehet őket kelteni. Íme az eredmény:

Vélemény, hozzászólás?

