Megint a Straus fűkaszáról

Eljött az újabb tavasz, tegnap volt a napja, hogy újra harcra fogjam ezt a vackot. Természetesen a meglepetések nem maradtak el. Na nem azzal, hogy tökéletesen működjön. De kezdjük az elején. Természetesen az indítást a befecskendezéssel kezdtem, mert rángatásra sem indult, de nem is lepett meg. A porlasztón némi állítás szükséges volt még többször, de szerintem ezzel lesz még bajom. Hol kipörög rendesen, hol meg nem. Mikor levettem a légszűrő házat, akkor láttam, hogy korábban én is elkövettem egy hibát. Mikor teljesen szét volt szedve, nem jó méretű csavar került vissza minden helyre. A légszűrű házat rögzítő helyére is egy hosszabbat tettem. Ennek az lett az eredménye, hogy a folytószelep (szívató) kis pillenpátyát megnyomta a csavar. Így az nem zárt tökéletesen. Hiába állítottam, át az indítási pozitúrába, nem csak a középső kis furaton kapott levegőt, hanem a lapocska mellett is, hiszen amint a csavar megnyomta, kissé eldeformálódott. Ezt a hibát javítottam. A porlasztó is fellazult, azt is jól meg kelllett húzni. A start/stop kapcsoló javított vezetéke megint eltört a cstalakozó előtt, úgyhogy azt majd megint forrasztani kell. Így most leállítani nem lehet a gépet, ha végre egyszer elindul. 🙂 Vicc az egész, komolyan. MIkor a múltkor szállítottam a fűkaszát, még jó, hogy egy szemetes zsákot húztam, rá, de érthetetlen módon így is kifolyt valahogy a benzinből. a kocsi benzin szagú lett. Tegnap vágtam füvet, megtankoltam, természetesen maradt benne valamennyi. Sosem szoktam kiönteni, két-három hét múlva úgyis használni kell. Ma megyek a garázsba, rohadt benzinszag. Kiviszem az udvarra a gépet. Nézem, a tank alja benzines, a garázs padlója a gép alatt szintén benzines. Szóval most már a tank is lyukas. Jön még valami? Nagyon kicsi rés van rajta, ragasztani szinte lehetetlen, egyrészt a tank anyaga olyan, hogy azt ragasztani nemigazán lehet, másrészt csupa olaj, benzin, a ragasztáshoz alapos takarítás kellene. A tank alatt van egy tartó szerkezet, hogy a gép földre téve nea tankon álljon. Na, ez a kis műanyag rész az, ami kikoptatta a tankot. Hát ha más nem, akkor minden használat után kiöntöm belőle a benzint. Próbaképp ma csináltam egy indítást. 18 rántás után beindult! Na ilyet sem csinált még. Tegnap az jutott eszembe, hogy mi van, ha úgy állítom le, hogy felpörgetem és akkor veszem le a gyújtást. Üzemanyaggal jól megszívja magát, akkor elvileg a következő indításnál nem kellene problémásnak lennie az indításnak. Most úgy állítottam le, hogy átkapcsoltam a szívatót és hagytam lefulladni a sok üzemanyagtól. Az már a hengerben van, legközelebb talán könnyebben indul. Tehát lehet úgy néz ki, nem a kompresszió hiánya a gond. Az a kis folytószelep az tuti nem volt jó, sok levegőt engedett be. Na, majd a későbbi fűnyírások megmutatják mi is a helyzet vele.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: