Reménytelen (Straus fűkasza)

Múltkori bejegyzésemben írtam, hogy a szimering szét volt szakadva. A mai napon kicseréltem, valamint az üzemanyag csövet is. A lényeg tömören: A helyzet változatlan. Annyi változás történt, hogy nem 5, hanem 10 perc után válik indíthatatlanná. De elsőnek is trükközni kell az indításnál.

Nekem már semmi ötletem, se elképzelésem nincs hogy mi a franc baja lehet ennek a szarnak. Az elmúlt bő két évben amennyi időt erre a selejt vacakra ráköltöttem, azt sajnálom, de azt nagyon. Ugyanúgy a múlt szombat délutánt és a mait is. Ha tudom, hogy semmi eredménye nem lesz a több órás szerelésnek, akkor bizony hagytam volna a fenébe ott rohadni az alsó épületben. Ez annyit sem ér, hogy a fáradtságot vegyem, hogy kivágjam a szemétbe. Egy használhatatlan szar, ami első perctől fogva kínkeservesen volt indítható. Új szimering, új porlasztó, új berántó szerkezet, új dob, az már kettő is, és ennek mindig van valami baja. Pontosabban egy valami mindig állandó. Az, hogy nem lehet beindítani normálisan. Én erre most már több időt, pénzt nem áldozok, vitt el mindegyikből éppen eleget.

Vélemény, hozzászólás?

