Még lehet tetézni

Mindig van új a nap alatt. Lassan a Kalásznet gondoskodik arról, hogy mindig legyen új blogtéma, ha éppen nem lenne semmit. Korábban írtam már, hogy hibát hibára halmoznak. Internetet, telefont már elvettem tőlük, de meglepetés még mindig van. Ma jött meg a számla. 16 tételből áll a részletezés. Nem is igazán értem mi a poén abban, hogy egy-egy tételt leszámláznak, aztán ugyanazt sztornózzák. De végül is  a kutyát sem érdekelné, ha a végösszeg helyes lenne. De nem az!
Múlt héten jött levél, amiben két kötbért elismertek. Az egyik 5064 Ft, a másik pedig 339 Ft. Mondjuk én nem ennyit számoltam, hanem kevesebbet, de ha ennyi jár, hát legyen. Pontosabban összességében többet számoltam. De kiderült, ezek még a szeptember havi hibákkal kapcsolatos kötbér összegek. Az októberi telefon lekapcsolásról még nincs benne szó. Akkor 8 napig nem tudtam használni a szolgáltatást. De az alapdíj persze a számlán fel van tüntetve. Mindegy is, ez sem lényeges most. Nézem a számla végösszegét, az 4649 Ft-ról szólt. Már így első nekifutásra is sokallottam, de amint a részletezést jobban szemügyre vettem és láttam, hogy a kötbér már le is van vonva és mégis ennyi, na akkor nézzük csak részletesen. A részletezés utolsó 4 sora a necces. Pontosabban csak 3. Mert az egyik oké, hogy október 11-31-ig a telefon alapdíjat kiszámlázták. de a következő sorban ugyanez áll még egyszer. Na, ez már nem kóser. Aztán a harmadik sorban november 1-től november 30-ig ott a telefon alapdíj, majd utána a negyedik sorban ugyanez még egyszer. Ráadásul mivel a számot elhordoztam tőlük november 3-án, így aztán végképp nem értem miért van november 30-ig számlázva. Így aztán durván 3000 Ft-al akartak átbaszni. Vajon hány ügyfél fizeti be vakon a számlát és van megkárosítva. Mert nehezen tudom elhinni, hogy a szolgáltatónál adódó összes hiba nálam csapódik le. Vagy szándékosan próbálnak szívatni? Hát nálam ez nem így működik. Átvizslatom a számlákat, az övékét meg főleg. Már nem is tudom, hogy vajon ez volt a korona kettőnk kapcsolatának a tetejére, vagy tartogatnak még meglepetést. Azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy ne fizessem be, küldenek új számlát. Én már most biztos vagyok abban, hogy a számla befizetésének határideje lejáróban lesz, pontosabban nem lesz, hanem elhúzódik és az eredeti határidő le fog telni mire az új számla megérkezik, aztán a következőn még késedelmi kamatot is tesznek. Na az lesz még szép! Már előre várom. Egy kötbérrel még úgyis adósok, én arra 2709 Ft-ot számoltam. Ó, lesznek még itt kavarások, az tuti. De hát egyel több vagy kevesebb hiba, tévedés, átverés (a nem kívánt rész törlendő) már nem számít, egyre megy. Már meg sem tudom számolni hányszor hibáztak. A két kezem szerintem már nem lenne elég, pedig még nincs egy éve hogy átvették a szolgáltatást. A telefont meg szeptember 1-től. Várom az újabb meglepetést. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

