Számhordozás 1

A mai nappal megtörtént a számhordozás. Pontosabban tegnap este, de mivel nem kaptam visszajelzést a dologról, ma délben felhívtam őket. A hölgy elmondta, hogy még október 28-án küldtek e-mailt. Én ezt nem kaptam meg. Na mindegy. A VOIP adapteren még egy kicsit konfigurálni kellett, mert nem volt egyértelmű hova mit kell írni. A pontos adatok bevitele után azonnal felállt  a hálózatra és használható lett a vonal. Érdekességképp, mobilról hamarabb működött mint a klasszikus vezetékes telefon. Ennek az az oka, hogy nem voltam itthon, majd csak este, így akkor tudtam konfigurálni a rendszert. Míg a mobilon az alkalmazás már fent volt, csak a megfelelő paraméterekkel ki kellett tölteni az új fiókot és már működött is. Remélem kevesebb problémám lesz vele mint a Kalásznettel volt. Az Ephone admin felülete sok beállításra ad lehetőséget. Ingyen híváslista, de nem csak a kimenő, hanem a bejövő hívásokról is. A nem fogadott hívások is szerepelnek a listában. Ilyet egyik másik szolgáltatónál sem tudok.
A kábeltévés modemet leszereltem, arra már nincs szükség. Állítólag majd jönnek és elviszik. Én szóltam, ha viszik, viszik, ha nem, akkor itt marad. Én rimánkodni nem fogok.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

