Folytatás X

Az internetes kálvária folytatódik. Pontosabban  a telefonos. Október 9-én lemondtam az internetet a Kalásznetnél. Mint kiderült hétfőn, azóta telefon sincs. Hívom őket, erre mondja a nő, hogy én szerződést bontottam velük. Mondom, álljunk már meg egy pillanatra. Én csak a netet mondtam le. A telefont és a kábeltévét nem. Hümmögnek egy sort, majd azt mondja  a nő, valóban. Pár perc múlva visszakapcsolják a telefont. Tegnap délután hívom őket,. hogy az a pár perc 26 órája letelt, mégis mikor lesz újra telefon? Azt mondja a nő, 72 órán belül. Érdekes, kikapcsolni azonnal tudják, visszakapcsolni meg 72 óra úgy, hogy ők hibáztak. Újabb kötbér igény lesz ebből is. Jövőhéten elindítom a számhordozást. De hogy az sem fog simán menni, arra meg mernék esküdni. De megírtam nekik, ebben az esetben már nem velük, hanem a NMHH-val fogok levelezni. Ezek hibát hibára halmoznak. Netet már nem tőlük veszem igénybe, a telefont is elhordozom, de ezek után a tévé esetében is alternatívát keresek. Ennyi történés után ezektól semmit nem óhajtok igénybe venni.

Vélemény, hozzászólás?

