Folytatódik a tgragikomédia. Pár napja hívom a Kalásznetet, mi van már a telefonnal. Mondja a hölgy, 7-én elhárították a hibát. Mondom, az nem lehet, továbbra sincs telefon. Újra felvette hibának. Csak érik az a kötbér. Ma hív egy techniklus, hogy a hibabejelentéssel kapcsolatban hív. Kérdezem, melyikkel. Mondja, a telefonnal. Pontosan milyen hibát észlelek? Olyat, hogy elseje hajnali órák óta nincs telefon. Modemen nem viéágít a ledje. Megbeszéltük, hétfőn kijön. Na, azt aztán nézheti. Nem ott kell keresni a hibát. De engem már nem is érdekel. Elviszem a számot az E-Phone-hoz. Nem kell az 1270 Ft-ot fizetni. Elég a havi 99 Ft és másodperc alapon számláznak, 5 Ft/perc körüli összegért. Ezek a ganék meg le lesznek szarva. Múltkor mondom a hölgynek, hogy a telefon rossz, az internet VOIP hívásra alkalmatlanná vált. A kábeltévé még állítólag jó. Egyéb észrevéátel? Mondom, nincs. Hát ez nem elég? Nem nagyon izgatta magát azon, hogy elégedetlen voltam. Na nem baj, majd én is így fizetek számlát,
Hozzászólás