Folytatás folytatása

Folytatódik a tgragikomédia. Pár napja hívom a Kalásznetet, mi van már a telefonnal. Mondja a hölgy, 7-én elhárították a hibát. Mondom, az nem lehet, továbbra sincs telefon. Újra felvette hibának. Csak érik az a kötbér. Ma hív egy techniklus, hogy a hibabejelentéssel kapcsolatban hív. Kérdezem, melyikkel. Mondja, a telefonnal. Pontosan milyen hibát észlelek? Olyat, hogy elseje hajnali órák óta nincs telefon. Modemen nem viéágít a ledje. Megbeszéltük, hétfőn kijön. Na, azt aztán nézheti. Nem ott kell keresni a hibát. De engem már nem is érdekel. Elviszem a számot az E-Phone-hoz. Nem kell az 1270 Ft-ot fizetni. Elég a havi 99 Ft és másodperc alapon számláznak, 5 Ft/perc körüli összegért. Ezek a ganék meg le lesznek szarva. Múltkor mondom a hölgynek, hogy a telefon rossz, az internet VOIP hívásra alkalmatlanná vált. A kábeltévé még állítólag jó. Egyéb észrevéátel? Mondom, nincs. Hát ez nem elég? Nem nagyon izgatta magát azon, hogy elégedetlen voltam. Na nem baj, majd én is így fizetek számlát,

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .