Már minősíteni sem tudom …

… azt, ami nálunk az internet és telefon háza táján történik. Már azt sem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Most leginkább a telefonról ejtenék szót, miért is nincs még mindig. Szeptember elsejével a 3C KFT-től a Kalásznethez kerültek az előfizetők telefonvonalastól. Egyesek kaptak értesítést, míg kettesek meg nem. Hm, ennek akkoriban még nem volt jelentősége. Szeptember elesején alig nulla óra után ugye megszűnt létezni a telefon. Jó, hát átállás, majd jó lesz. Reggel sem lett jó. Délben szóltam az ügyfélszolgáknak, hogy nem jó a telefon. Azt válaszolták, tudják, hiba van a rendszerben, de elvileg délre ki kellett hogy javítsák. Mondom, csak nem, mert nekem telefon nincs, akárhányszor indítom újra a modemet. Akkor hívjam este őket, ha addig sem lesz vonal. Hívtam. Türelmemet kérték. Aztán pénteken megint hívtam őket, hogy most akkor ez úgy néz ki, hogy hétfőig nem is lesz telefon és internet sem, mert közben az is megszűnt létezni, de ezt írtam korábban. Megint elnézésemet kérték, rajta vannak a hibán. Felvették a hibabejelentést. Aztán még tegnap sem volt semmi, sőt még ma sem. Nagyon érett bennem a gondolat, hogy kivégzem a telefonvonalat, én ilyen szar színvonalú szolgáltatásért nem fizetek egy árva petákot sem. De mivel két nagynéném ingyen hív minket, így ma rákérdeztem, hogy az adott tarifacsomagjukkal a 21-es körzetszámú Neophone számok is ingyen hívhatók-e? Nem akarom dícsérni az ügyfélszolgát, de nem is lehet. Azt sem tudta miről van szó. Mindenáron az 51-es körzetszámot erőltette. Nem vágta a feje, hogy nem 51, hanem 21. Na, nagy nehezen felfogta. A válasz először igen, aztán meg nem lett. Igazodjon el valaki rajta.
Nos, mivel a vonalat kénytelen vagyok fent tartani, így a Kalásznet lett a következő áldozat, hogy mégis milyen tarifába löknek ha majd egyszer méltóztatnak megcsinálni a telefont, mivelhogy semmiféle tájékoztatást nem kaptam. Mondja a hölgy, hogy ugyanabban amiben eddig is voltunk. De nekem nincs aktiválva telefon. Micsoda??? Az ember esze megáll! Szóbeli szerződés köttetett, majd aktiválják valamikor, állítólag hamarosan, de hogy ezt órában, napban, vagy hétben kell mérni, nem tudom. Utólag kiderül.
Azért itt felvetődik egy igen kényes kérdés. Nekem ebből úgy tűnik, nagyon szarnak odabent az egészre. Péntek óta senkinek nem tűnt fel, hogy a hibabejelentés egy nem is létező telefonvonalra történt? Mert engem aztán nem hívtak a telefonnal kapcsolatban azóta sem, hogy bármit is kérdezzenek, vagy pontosítsanak.
No és akkor most van jelentősége annak, hogy én nem kaptam levelet az átadásról. Van még aki nem kapott, na ott sem működik a telefon. Itt most akkor úgy néz ki a helyzet, hogy a 3C KFT a hunyó. Valószínűleg azonos az adatbázis, mármint ami a levélkiküldést és a Kalásznetnek átadott előfizetők listáját illetően. Levél nem jött, de át sem lettünk adva a másik szolgáltatónak. Így aztán várhatjuk hogy visszakapcsolják a telefont. Tulajdonképpen az egyikhez már nem, a másikhoz meg még nem tartozunk. Két szék közül a földre estünk. Akartam hívni a 3C KFT-t, de az ügyfélszolgálat már nem volt eláérhető. Na, majd holnap meginterjúvolom őket,. hogy ez mégis hogy ment, meg hány helyre nem küldtek ki értesítést. Vajon hányan vannak még, akik lassan egy hete várják, hogy újra működjön a telefonjuk?
Káosz és fejetlenség mindenhol.

Vélemény, hozzászólás?

