Klíma tisztítás

Minden évben szezon előtt elvégzem a klíma tisztítást. Most is megtettem. De ennek ellenére mégis olyan “nehéz” a levegő a melegben. Nem büdös, de olyan mintha nagyon párás lenne. Jobb magyarázatot nem tudok írni rá. Szóval ma klímatisztító habbal átkezeltem. Most kivételesen levettem az ablaktörlő karokat is, hogy az alatta lévő műanyag rácsot is ki tudjam venni. Ugyanis ez alatt található az a nyílás, ahol a ventilátor beszívja a levegőt. Így kívülről még sosem volt tisztítva. A pollenszűrőnél feldugva a csövet befújtam a habot, de az nem ért fel teljesen a beszívó nyílásig. Ha már levettem a rácsot, akkor szilikon sprayvel átfújtam, mindjárt szebben néz ki, nincs kimattulva. Az ablaktörlő karokat rögzítő csavart rézpasztával megkentem, így a korrózió nem lép fel. Igaz, van rajta kis műanyag dugó, de így biztosabb. Úgy meg volt tépve a csavar, hogy alig tudtam levenni. A rács eltávolítása után láttam, hogy a vízelvezető csatornában néhány üvegdarabka is van. Olybá tűnik valaha volt szélvédő csere, mert annak darabjai voltak bent. Minden esetre szép munkát végeztek, mert isten meg nem mondta volna, hogy cserélték valaha.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

