A mi macskánk mégsem a mi macskánk?

Pár hónapja született négy macskacicó. Azt hiszem tettem is fel róluk egy pár perces videót. De ha mégsem, akkor itt van újra:

Mint minden vidéki házimacska, természetesen ezek is kellő képpen el vannak látva bolhával. Így aztán mind a négy kapott bolhairtós nyakörvet. Tegnap hajnalban, miközben a kocsiba pakoltam ki, észrevettem, hogy a kis iromba macska nyakában nincs ott a nyakörv. Mivel piros színűek, így igen feltűnőek. Anyám még ölbe is vette a kölyköt, megsimogatta. Úgy voltunk vele, majd megkeressük a nyakörvet és vissza tesszük a nyakába. Nyilván valahol az udvaron kell lennie, ezek még nem járnak el. Mikor reggel indultam munkába, látom nyakában a nyakörv. Gondoltam, anyám megtalálta és vissza tette a nyakába mielőtt elment a busszal. Aztán mikor délben haza jöttem, akkor derült ki, hogy senki sem találta meg a nyakörvet, senki sem rakta vissza a macska nyakába. Basszus, hárman is láttuk, hogy nincs a nyakába. Anyám közvetlen közelből, hiszen kézbe vette. De egyébként is a piros nyakorv igencsak jól virít. Akkor itt most kérdések vetődnek fel. Hogy került ki a macska nyakából a nyakörv, illetve hogy hogy került vissza, ha azt senki nem tette rá? A macska aligha veszi le, meg veszi fel magára. Ezt a verziót elvethetjük.  De akkor mégis hogy? Én nem tudok elképzelni mást, mint hogy nem a mi macskánk flangált éppen akkor hajnalban az udvaron, ezért nem volt nyakában a nyakörv. Szelíd volt ez is, könnyű szerrel meg lehetett fogni. A macskacicó nem tiltakozott, sőt igen jól érezte magát emberközelben. El voltunk hűlve és csak lestünk. Ilyen nem létezhet! Hárman nem láthattuk rosszul. Anyám meg is tapogatta a macska nyakát, ott nyakörv nem volt. Furcsa dolgokat tud produkálni az élet. 🙂 Azért hozzátenném, se előtte, se utána még csak az utcán sem láttam nem hogy ugyanilyen színű macskát, de még csak kölyökmacskát sem.

Vélemény, hozzászólás?

