Straus fűkasza X+1

Mondom én, hogy kimeríthetetlen téma ez az istenmverte fűkasza. Most már tényleg ott tartok, hogy felgyújtom ezt a szart. Fél nap fűnyírás, fél nap szerelés. Felszereltem az új porlasztót. Hát ez sem százas, a szent igaz. Első nekifutásra 18-20 rántás kellett mire méltóztatott életre kelni. Természetesen a porlasztó beállítása egyenló volt a nullával, leginkább csak össze volt dobálva. Se az alapjárat nem volt megfelelő, se a keverékképés. Az már csak hab a tortán, melegen is szívatóval indul kínkeservesen 20-30 rántás után. Ha azonnal indítom leállítás után, akkor beindul azonnal. 5-10 perc várakozás után már 20-30 cibálás kell. Ha benzinbe mártom a gyertyát, akkor bezzeg azonnal indul. Na ezt még ki kellene tapasztalni, ezzel mit lehetne kezdeni, de nem tudom, hogy lesz-e rá alkalmam, mert egyelőre ott tartok, hogy ha lett volna kezem ügyébe fémfűrész, ketté fűrtészeltem volna. Történt ugyanis, mire végeztem a fűnyírással, észre vettem, hogy a gázkar egy kicsit akad. De nem a porlasztónál. Szétszedtem a markolatot. Mit látok? A gázkar el van repedve, törve, így a reteszelés nem old teljesen, ezért a kis szorulás. Na most jtottam el oda arra a pontra, hogy én többet erre a szarra egy árva fillért sem költök. Kurvára elegem van már a minden alkalomra szóló szopássa. Másfél órás fűnyírásra egész napot kell szánni. Ja, azt még hozzátenném, az új porlasztón képtelenség normális alapjáratot beállítani. Hol magas, hol alacsony. Mikor hogy tartja éppen kedve. De ez még ahgyján is lenne. A fojtószelep állás alapjáraton teljesen mindegy hogy áll, ami igen érdekes. Üzemmeleg állapotban illene lefulladnia ha a dúsító állásba kapcsolom. Na, ez nem. Ugyanúgy kegyeg, de lefullad ha gázt adok. Kívülről kivitelre teljesen egyforma a kettő. Belül nyilván lehet különbség. Az eredeti porlasztóval olyan nem volt, hogy csak szívatóval indult melegen. Leginkább sehogy sem indult, de ha mégis, akkor ahhoz nem kellett a dúsító.
Száz szónak is egy a vége. ez az egész tákolmány Úgy Szar, Ahogy Van=ÚSZAV. Egy irgalmas kiáltást nem ér. Mit látok a Tescoban? 37900 Ft-ért árulják. Húszezret sem ér, nemhogy majdnem negyvenet. Aki megveszi ezt a szart, az bebiztosítja magának, hogy nem lesz gond a szabad idő hasznos (hasznos?) eltöltésével. Ez a gép gondoskodni fog róla.
Még megpróbálom megragasztani ezt a kart, de ezen kívül én már nbem foglalkozok vel. Feltéve, ha egyáltalán meg van még minden alaktrésze. Mérgemben bele basztam az egészet a fűnyírós papírdobozba. Rugók, csvarok, kallantyúk, gombok. Az sem érdekel, ha valami oda van belőle. Leszarom az egészet. Mindennek van vége egyszer. A türelmemnek itt a vége ezzel a szarral kapcsolatban. Én a továbbiaklban időt, energiát, pénzt, ideget nem ölök ebbe a fűkaszának nevezett ipari hulladékba.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

