Hibás dolgok

Az elmúlt napokban pár hibás, ámbár működő tárgyat javítottam meg. Köztük ezt az akkus fúrógépet:

A kapcsolójával voltak problémák. A kezdeti indulás után egy darabig nem változott a fordulatszám, hiába húztam tovább a kapcsolót. Aztán egyszercsak nagyobb fordulatra kapcsolt. Némi kontakthiba volt a baj, de a kapcsolót szinte darabjaira kellett szedni. De végül újra normálisan működő lett.
Aztán itt van ez az iránytű:

Ha hiszitek, ha nem, ez is el tud romlani. Anélkül hogy bármiféle nyoma lenne, egy kis légbuborék jelent meg benne. A betöltött folyadék egy pici furaton lett bejuttatva, amit egy kis fém golyóval zártak le. Remélem, hogy itt kapott levegőt, nem pedig a két műanyag alkatrész összeillesztésénél. Mert ha az utóbbinál, akkor újra buborékos lesz. Letömíthetném körbe most, de egyelőre kivárok vele. Hogy miért? Azért, mert találtam benne még egy kis buborékot, amit nem vettem észre. Ha növekedni fog, a filmben látható módszerrel újra légtelenítem, de körbe is tömítem egyúttal. Ha meg nem levegősödik le, akkor meg így marad. Az a pici buborék nem zavarja a működését.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

