Megint nyet net

Tegnap este mikor hazajöttem, látom, telefon megint nincs, de vele együtt internet sem. Megint szóltam az ügyfélszolgálatra. Ma kijött egy szerelő, már sokadjára megállapítást nyert, nem nálam van a hiba. Vajon hányszor kell még ezt megállapítani, hogy érdemben tegyenek valamit a hiba végleges megszüntetéséért? Októberben lejár a hűségszerződés, ez idő szerint úgy áll a helyzet, hogy nem lesz meghosszabbítva. Tarthatatlan, hogy 2-3 hetente, de néha gyakrabban is hol telefon, hol internet, vagy éppen egyik sincs. Mindez már tart december elseje óta. Nyugodtan számoltathatnék onnan kötbért, hiszen a hiba időről időre újra előjön. Ebből is látszik, végleges megoldást nem csinálnak. Mikor jelzem a hibát, általában egy órán belül helyreáll a rend. Nem a hibát kiváltó okot kezelik, hanem csak a hibát. Ez olyan, mint fogfájásra gyógyszert adni, ahelyett hogy betömnék, vagy kihúznák a beteg fogat.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: