Telefonos átverés

Ma este csörög az a telefonom, amit csak netre használok. A száma senkinek nincs megadva. Felveszem, egy fickó volt a vonal végén, valami Fannit keresett. Közöltem vele, nem ismerek semmiféle Fannit. Akkor visszakérdezett, hogy én Zoli vagyok-e. Mondom, ez sem nyert. Rákérdezett, hogy mégis hogyhogy nálam van ez a szám. Elmondtam, már több mint egy éve a szolgáltatótól van, készülékkel együtt lett véve. Ekkor már én kérdeztem rá, ugyan árulja már el, honnan van a telefonszám, amit soha sehol senkinek nem adtam meg. Erre azt mondja, az újságból. Milyen újságból? Hát a Tutti-Fruttiból. Mondom én nem adtam fel semmiféle hirdetést. DE csak fannizik a köcsög. A végén kiböki, hogy egy számára nagy segítséget kérne. Börtönben van, ott vannak mellette a többiek is, és csak ezt az egy számot hívhatja ingyen. (hallatszott, hogy a háttérben még pofáznak egy páran) Töltsem már fel neki 1500 Ft-al. Na mondom, ne nézzen már hülyének! Azzal letettem. Pár perc múlva csörög újra, akkor már Klaudiát keresett. Mondom a fickónak, ezt most már fejezze be! Azzal kinyomtam.
Nyilván a lehúzás lett volna a cél, de némi valóságalap lehetett a dologban. No nem az, hogy börtönből telefonál és csak ezt hívhatja ingyen. Az sem lehetett valós, hogy a szexhirdetések között találta a számot, mert ott Fanni volt hozzá megnevezve. Ha tényleg onnan lett volna a szám, akkor mégis milyen Zolit keresett rajtam? Ami valós lehetett, az az, hogy egy kurvát keresett ezen a számon. Ugyanis majd egy évvel ezelőtt egy másik fickó szintén egy kurvát keresett ezen a számon. Elmondta, hogy többször volt azzal a nővel, de régen nem látta. Úgy gondolta, most újra felhívja, hogy henteregjenek egyet. Ő sem akarta elhinni, mert később is próbálkozott. Most 11 hónappal később újabb próbálkozás volt. Olybá tűnik ez a telefonszámom egykoron egy örömlány száma lehetett?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

