“Esik az eső és mennydörög”

Ahogy mondja a Republic egyik dala. De nem kell már ide mennydörgés sem, az eső csak esik és esik. A garázsom meg megint beázik. Bassza meg, már annyi csumiszt kinyomtam, leszigeteltem, tömítettem, hogy már nincs hova kenni kulimászt. Most egy helyen ázik be, természetesen pont olyan helyen, hogy a kocsira csorog a víz. Minden beázásnál csak a kocsira tudott folyni. Tudom, legfőbb probléma, hogy kicsi a lejtése. De még ezt a kicsit is tovább rontotta, hogy éppen középen 1-2 centivel lejjebb süllyedt a garázs az elmúlt hat évben, így aztán az átfedéseknél még kisebb lett a lejtésszög. Nagyobb esőzéseknél az illesztéseknél szépen visszaáramlik a víz és befolyik. Már jónéhányszor tömítettem, de mindig csak egy ideig volt megoldás. Most újfent bekenegettem Gumiámmal. Ezek után már nem igazán van ötletem mi a fenét kezdjek vele ha még mindig be fog ázni. Pedig muszáj lesz valamit kitalálni ha újra csurog-csepeg a mennyezet.

Vélemény, hozzászólás?

