Álmaim

Már erősen alkonyodik. Debrecenben vagyok. A vasútállomásnál a villamos végállomáshoz tartok. A forgalomirányítót keresem. Az épületek amolyan konténerekből összetákolt építményekből állnak. Az egyik ajtón ott a felirat: Forgalomirányító. Mivel villamosvezető vagyok, meg akarom tudakolni a munkabeosztásomat. Benyitok. Egy idősebb nő van ott. Tulajdonképpen büfés is. Én csodálkozok. De ez biztos így van rendjén. Elmondom neki miért jöttem. Helyettesítő villamosvezető vagyok. Ő bezárja a bazárt és a Piac utcán pár száz méterrel odébb megyünk. Bemegyünk egy kapualjon, én letámasztom a falhoz a ruszki biciklimet. Aztán balra egy épületbe megyünk. Állítólag valami önkormányzati létesítmény. Mondjuk én nem is értem mi köze ehhez is az önkormányzatnak, de mindegy, biztos ez is így van rendjén. Közbe anyám is ide keveredik valahogy. Eddig nem volt ott. A nő elővesz egy nagy papírt. Kiteríti egy asztalra. Leírja a következő három nap beosztását. Mondom neki, a többit nem lehet? De lehet, de az már fizetős. Hm, elcsodálkozok, dehát csak kéne tudjam mikor hol dolgozok. Mondom, oké, legyen. A nő elkezdi lefénymásolni, majd azt mondja, postán megkapom. Én nem értem miért kell így megbonyolítani, de különösebben nem érdekel. Addigra csak megérkezik mire a három nap letelik. Én közbe azon aggódok, le ne nyúlják odakint a biciklimet, mert akkor aztán gyalogolhatok. A nő készséges volt, mindenben segített. Elköszöntünk egymástól és mindenki ment a maga útjára.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

