Most telefon nincs

Ma már nem akartam írni. De ez már komédiába illik. Vége lett a Barátok köztnek, a géphez ültem. Mit látok? Azt látom, hogy nem látom a telefon ledjét világítani. A változatosság kedvéért most telefon nincs. EZ így nagyon nem lesz jó. Én már nem telefonálgatok, ebből levélírás lesz. Amilyen minőségben ezek szolgáltatnak december elsejétől, az nem szolgáltatás. Ha lopnám a netet, az is stabilabb lenne. Kötbérigénnyel fogok fellépni december elsejétől számítva mindaddig a napig, míg stabilan, normálisan nem fog működni mindkét szolgáltatás. A decemberi díjat éppen ma fizettem be, de ezek után nem fogom elkapkodni. Az is biztos, hogy a modemet nem fogom kapcsolgatni. Eddig sem kellett, hát ez után sem fogom. Egész egyszerűen úgy szar a szolgáltatás, ahogy van. Nagyon nosztalgikus érzéseim vannak. Erősen emlékeztet a feeling a 10 évvel ezelőtti mikrohullámú internetre. Na, az sem volt jó szinte sosem. Az ügyfélszolgálatos visszahívást ígért. Mondtam neki, hívószám nélküli hívást nem fogadok. Úgyhogy lesznek szívesek nem bújkálva hívni. Roppant kíváncsi vagyok mit fognak mondani majd. Főleg arra, hogy mióta átvették a szolgáltatást, egyfolytában szar.

Vélemény, hozzászólás?

