Tíz év

Hohó, most látom, ebben a hónapban 10 éve, hogy útjára indítottam ezt a blogot. Sok marhaságot összehordtam itt a politikától a bosszantó mindennapos dolgokig. Az utóbbi 2 évben megcsappant a bejegyzéseim száma. Lehet én lettem toleránsabb, kevesebb dolog bosszant, vagy csak simán beleszarok az egészbe, nem tudom. Többször felvetődött már bennem az is, hogy nem folytatom az írást. Végül úgy maradt, hogy le nem zárom. Ha valami közlendőm akad, akkor azt ide firkantom. Most így 10 év távlatából nem akarok én visszatekintést csinálni. Akit érdekel, olvasson vissza egy kicsit. Tudom, nem egyszerű, az eltelt egy évtized alatt majd 1100 bejegyzés született. Mindezt átolvasni nem kevés idő lenne. A témák igen szerteágazóak, így aztán az éppen keresett dolgot sem egyszerű megtalálni, bár a Google sokszor segít.

Vélemény, hozzászólás?

