Én már nem értek semmit 3

A cím most már nem igaz, de mivel ezzel a címmel kezdtem el írni a történéseket korábban, így most is ezt a címet adtam neki. Adott ugyebár két hálózaton belüli telefonszám. Egyik szám egy SPA2102, a másik PAP2T telefon adapterbe van programozva. Namármost az SPA2102-ről nem lehetett felhívni a másikat. Hozzáteszem, kizárólag csak azt a számot nem. Aztán telt-múlt az idő, ahogy írtam az előző azonos című bejegyzésemben, már a PAP2T-ről sem tudtak minket hívni, d emindenki mást igen. ERz így egyre szövevényesebbé vált. Kis kutakodás után kiderült, két, egymástól független hibával állunk szemben. Az egyik az volt, hogy a bátyámék telefonján eltárolt számunk nem stimmelt. Nyilván a keresztlányom programozta el véletlenül. A helyes szám tárolása megoldotta a gondot. Viszont még mindig ott volt az, hogy mi nem tudtuk hívni őket. A hét elején személyesen voltam náluk. Vittem két routert. AZ egyik az én tartalék routerem volt, ami típusszámra azonos, de verziószámra nem, a bátyáméval. Ezzel a routerrel szépen mentek a hívások. Na, akkor mégiscsak a router volt a probléma forrása. Végül beállítottam az oda szánt új routert. Azzal is hibamentesen működik a telefonálás. Magát a problémát egyébként továbbra sem értem. A két telefon adapter által kiküldött adatok között nem igazán van különbség, mégis az egyikről menő hívást a router beengedte, a másikat meg nem.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

