Láz 2

Na ezt sem értem. Ma hajnalban is lázam volt. Nem olyan nagy mint tegnapelőtt, de egyértelműen láz volt. A vérnyomás és pulzus viszont magasabb volt a két nappal korábbinál. Érdekes, hogy mindenféle gyógyszer nélkül a láz reggelre teljesen eltűnt. Nagyjából éjfél körül kezdődött, hogy éreztem, nagyon fázok. A lázmérő igazolta a megérzésemet. De egyszerűen nem értem. Egyébként nincs semmi bajom. Hogy ez most a sok fokhagyma, vagy gyömbér hatása, nem tudom. De azért nem kéne két naponta belázasodni. Éjfél körül felébredtem ugyebár. Képtelen voltam elaludni. A szívem kalapált, mint aki egy liter kávét megivott, álmos sem voltam. Aztán ahogy lement a lázam, végre sikerült elaludnom. Na sokat nem tudtam szunyókálni, mert fél öt tájban aludtam el. Remélem ez a két éjszaka nem ilyen hagyományteremtő esemény lesz.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

