VIsszaolvasás

Most, hogy beleolvasgattam abba, amit korábban ide firkáltam, rátaláltam a Mobilparkolás című bejegyzésemre. Ott akkor leírtam hogy tűnt el az egyenleg, majd jött vissza. Akkor teljesen érthetetlen volt az ügy, de azóta rájöttem mi is történt. Igaz, nem most, csak most szántam rá magam és jutott eszembe, hogy írjak is róla. Na szóval, a rendszer úgy működik, hogy mikor elindítjuk a parkolást, akkor 4 órányi (mivel ennyi a maximális parkolási idő) parkolásnak megfelelő díjat zárol a rendszer a telefon egyenlegén. (bebiztosítják magukat a ganék) Aztán mikor leállítjuk a parkolást, akkor a ténylegesen eltöltött parkolási időnek megfelelő összget, +99 Ft tranzakciós díjat vonnak le a zárolt összegből. A többit felszabadítják. Igaz, hogy ebben az esetben gyakorlatilag perc alapú a parkolási díj, plusz az a 99 Ft, de akkor is, nehogy már majd 2000 Ft-ot cska úgy zároljanak. Mint az esetemben, még leállítani sem tudtam a parkolást, mert 5 Ft volt szabadon felhasználható, ami nem volt elegendő az üzenet elküldéséhez. Összességében elég angy lehúzás. A parkolási díjon felül ott figyel a 99 Ft, valamint 2 SMS díja a parkolás indítása és leállítása érdekében. Részemről ez volt az első és utolsó mobilparkolás, az biztos.

Vélemény, hozzászólás?

