Mobilparkolás

Aki kitalálta a mobilparkolási rendszert, tegye meg azt a jó édes anyjával, amit gondolok.
A történet:
Leparkolunk Debrecenben, parkoló automata sehol. Elcaplatok az utca végéhez, nézem a táblát, mobillal kell fizetni. Nem szeretem az ilyen újításokat, ha meg a zsebemben turkálnak csak úgy, azt végképp nem. Na szóval, kiírás szerint 440 Ft/óra a parkolási díj. Ott a szám, meg hogy mit kell elküldeni sms-ben. Elküldtem, jött a visszaigazolás, hogy elindult a parkolás. De jött egy másik SMS is, miszerint egyenlegem 300 Ft alá csökkent, felhasználható egyenleg 5 Ft. Na szép, hova tűnt a sok pénz? Elmegyünk ügyet intézni, majd mikor végeztünk, próbálnám leállítani a parkolást. Nem tudtam SMS-t küldeni, se telefonálni, mivelhogy ugye 5 Ft az egyenlegem. Már maga a tény is érthetetlen, mivel nem jött SMS arról, hogy 900 és 600 Ft alá csökkent az egyenleg. Egyből 300 alá és maradt 5 Ft. Nincs mese, rohanni kell feltölteni. Az 1 óra letelte előtt negyed órával sikerült feltölteni. Azt írja: Feltötltöttünk 1500 Ft-ot, új egyenleget 1457 Ft. Hoppá, már mínuszba vagyok. Ez szép. Elküldtem a parkolást leállító SMS-t, válaszként ezt kaptam: Itt meg itt, ekkor meg akkor indított parkolása 15:02-kor leállt. Díja: 374 Ft+99 Ft tranz. díj. Hú, mondom, akkor sikerült leállítani. Aztán nézem az egyenlegemet és végképp nem értek semmit. 2611 Ft az egyenlegem. Akkor most mi a lópikula van? Mikor elindítom a parkolást, az a teljes egyenlegre rátelepszik és nem lehet telefonálni, SMS-t küldeni? Hát elmenneke a kurva anyjukba ezzel a tetves rendszerrel.
Beszéltem a mobilszolgáltatóval is. A hölgy feje nem nagyon fogta a problémát. Hablatyolt a vásárlási keretről és a normál egyenlegről. Mondom, elinítottam a parkolást, de azt küldte a rendszer, hogy 5 Ft-om van. Nem tudtam semmilyen számot felhívni vagy SMS-t küldeni. Miután feltöltöttem 1500-al, le tudtam állítani a parkolást és maradt 2611 Ft. Tehát feltöltés nélkül még volt 1111 Ft, de ez nem volt elég a rendszernek. Ez volt az első és utolsó mobilparkolásos díjfizetés, én többet nem fizetek így, az biztos.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

