Átállás

Megint régen írtam. De hogy ebben a hónapban is leygen legalább egy bejegyzés, most írok. Nem mintha olyan fontos lenne, csak úgy. Az időjárási előrejelzést elnézve, úgy döntöttem, vége atélnek. Így aztán ma megcsináltam a nyári átállást az autón. Átállásnak hívtuk a seregben is azt a műveletet, mikor az autókat téli, vagy éppen a nyári igénybevételre készítettük fel. Nem olyna nagy dolog ez, de azért ennyit elvár szeretett járművünk. Nézzük mit is csináltam. Az időjósok igen magas hőmérsékletet jeleztek az elkövetkezendő hetekre, így a téli kerekek lecserélése mellett döntöttem. Könnyű helyzetben vagyok, mert mindkét gumiszett felnin van, így aztán itthon a magam csendességében akkor cserélgetem a gumikat, amikor nekem jól esik. Ahhoz képest, hogy tegnap reggel alig tudtam felkelni, úgy fájt a derekam, mára már egész jól lettem. Szóval átcseréltem a kerekeket. A téli egyelőre a garázsban van, még mosásra várnak, majd a kövek kipiszkálására a profilokból. Aztán centíroztatás, gumiápolóval kezelés és mehetnek nyári álmot aludni a helyükön.
Ablakmosót nyári szélvédő folyadékkal töltöttem fel. Kitisztítottam a légkondit, de az új pollenszűrőt csak holnap teszem be, hogy a tisztító folyadék mindenhonnan távozni tudjon. A légszűrő is csereérett lett, így az is helyet cserélt egy újjal.
Megvettem a motorolajat és a szűrőt is. Hamarosan az is cserés lesz, de még van egy kis idő az intervallumból. Ráérek vele, mert a futott kilométerrel nem léptem még túl a gyár által előírt cseretávolságot.
Kiszereltem a tojásfőzőt (fűthető üléshozat, Tescogazdaságos 🙂 )is, arra sem igen lesz már szükség a következő télig.
Már egy alapos porszívózás is ráférne az utastérre. Azt hiszem valamelyik nap azt is megejtem.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

