Lehúzás a köbön

Nem szoktam reklámot csinálni a spamben reklámozott szaroknak. Most sem eszt teszem, pontosabban ellenreklámot csinálok nekik. Éppen ma érkezett az alábbi tartalmú levélszemét:

Dögölj meg! – ennyit ordított a pofámba a
belvárosban a buzi audis, mert szerinte neki
volt elsőbbsége. Persze az én autóm eleje
romhalmaz, az övén meg 2 karcolás, és
hogyan bizonyítsam be, hogy nekem van igazam?
Leordított és otthagyott, így megy ez manapság.

http://technikaiujdonsag.com

Nem mintha reklámozni akarnék, de tény, hogy
az eset után azonnal vettem egy ilyen kütyüt:

– mindent rögzít HD-ben menet közben is
– mozgásérzékelő funkciójával álló helyzetben is
– lopás, feltörés ellen is kiváló
– éjjellátó
– aksiról és szivargyújtóról is megy
– akár a nyaralást is rögzítheted.

Az meg a többi gagyi netes kereskedőt
minősíti, hogy a sok helyen 10.000 Ft-ért
árult elalvásgátlót (ami amúgy szintén okos
találmány, mert életet menthet), itt most
AJÁNDÉKBA adják az Magic Car Box-hoz.

http://technikaiujdonsag.com

Hidd el én is utálom ezeket a körleveleket, de
most mégis azt mondom küldd tovább, ha már
én megszívtam, legalább mások tanuljanak az
esetemből!

Üdv.:
Józsi

Hogy most miért tettem kivételt? Azért, mert azt a szart, amit reklámoznak, 19900 Ft-ért adják. Az E-bayen éppen 1/3 áron meg lehet venni. Akinek van egy csepp esze, ezektől nem vesz semmit. Egyrészt azért, mert életben tartja a spammereket azzal, hogy rendel tőlük, másrészt meg azért, mert töredéke áron meg lehet venni. Én 6300-ért rendeltem az e-bayről. Aki ezek után mégis ezektől a nyüvesektől rendeli meg 20 rongyért, az meg is érdemli, hogy jól lehúzzák.
A pofátlanság csúcsa meg az, hogy ezt az egész szart úgy reklámozzák, mintha egy magánlevél lenne valami ismerőstől. Persze mindig vannak, akik bekapják a cumit. De még csak a látszatát is kerülik a valódiságnak, mivel a feladónak Takács Gábor név van megjelenítve, (mindenki tudja, hogy hülyeség, nem ez a valódi név) a levél végén meg már csak simán Józsi-ként köszön el. Természetesen eza név sem valódi, mint ahogy a cím sem, amiről küldözgetik ezeket a szarokat. Még egy érdekes momentum a levélben. Emlegetik a gagyi netes kereskedőket, akik 10 rongyért árulják az elalvásgátlót. Nohát éppen ők azok, akik azt a szart is reklámozták egy gysászjelentésnek álcázott spamben. Azért ehhez már kell egyfajta gyomor. Nincsenek ezek tekintettel semmire és senkire, csak minél több pénzt kivasalni a tudatlan néptől.
Végül én csak egyet kívánnák azoknak, akiknek egy fikarcnyi köze is van ehhez az egész spames dologhoz: Csupán a két kezük száradjon le tőből. Ennyi elég is lenne.

Vélemény, hozzászólás?

