Ott felejtettem magam

Az úgy kezdődött, hogy csütörtökön Szabolcs megyében volt dolgom. A már sokszor megtett 4-es főút/M3 autópálya kombinációt használtam Nyíregyháza elkerülésére. Az M3 utolsó 7 km-es szakasza ingyenes volt. Csakhogy tovább építették, amiről én tudtam is, de nem voltam elég figyelmes és az ingyenes szakasz végeztével nem hajtottam le az autópályáról. Csináltam egy bő 30 km-es kerülőt. Már csak abban bízok, hogy azon a szakaszon nem volt fix telepített kamera, mert ha igen, akkor zsebbe kell nyúlni. 10-12 nap múlva kiderü, mert addigra igencsak megküldik a büntetés mértékét, ami szűk 15 lepedő.

Vélemény, hozzászólás?

