Fűnyírás

Visszavonhatatlanul itt a tavasz, aminek éppen ideje volt már. Vele együtt a fűnyírás ideje is eljött. A sok csapadék és a pár napja tartó napos idő szinte húzza kifelé a füvet a földből. Már nem akartam tovább halogatni, mert így is igen nagyra nőtt a fű. Korábban nem tudtam, mert mindig esett ez az átkozott eső, vagy éppen én nem értem rá. Lenyírtam a kertben, az udvaron és az utcán. Háromszor tankoltam meg a gépet. Máskor elég szokott lenni másfál tank benzin. El is fáradtam rendesen. A délelőtti olajcsere után kajálást követően átkezeltem a téli gumikat a gumiápolóval. Ilyen szép napos időben gyorsan meg is száradt, így vissza is raktam a tároló helyre. Ez után vetettem bele magam a fűnyírásba. Remélem nem kell majd hetente nyírni. BÁr ha az időjárás ideális, akkor az udvaron hetente, az utcán meg kéthetente kell nyírni.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

