R. I. P. Discovery Channel

Szombat este vettem észre, hogy a kábeltévés csatornák közül eltűnt a Discovery Channel. Most néztem tüzetesebben utána. Szóval általános jelenség a Discovery csatornák kiírtása a kábelhálózatokról és helyette azokat a Digi szarokat rakják be. Gyakorlatilag reális összegért nincs lehetőség hozzájutni a Discovery egyik csatornájához sem, így aztán két kategóriával alacsonyabb kábeltévés csomagra fizetek elő. Az utóbbi időben úgy is nagyon keveset tévézek, így aztán a Spektrum, a Viasat3, és az AXN Crime hiányát majd megszokom. Havi szinten 1024 Ft-ot spórolok meg. Marad is a csomag amíg vissza nem kerül a Discovery. Tekinthetjük egyféle tiltakozásnak is. Nyilvánvalóan a Digi lépése arra ment ki, hogy a saját műsorait adja a nézőknek, noha arra nem éppen vevők. A netet olvasgatva igen jelentős a felháborodás, hiszen a legnézettebb csatornákat gyilkolták le. Tegnap átnéztem a Digi World műsorkínálatát. Nos, számomra nem alternatíva a Discovery Channel helyett. Éppen ezért nem vagyok hajlandó annyit fizetni a szolgáltatásért mint amennyit eddig fizettem. A márciusit már kifizettem, így ez a hónap így megy végig, de április 1-től a 48 műsor helyett csak 25 lesz. Éppen az a csatorna tűnt el, amit a legtöbbet néztem. Még jó, hogy a National Geographic megmaradt. Ez nem pótolja a Discoveryt, inkább remekül kiegészítették egymást. Gyakorlatilag ezt a két műsort néztem a legtöbbet. A Spektrumot sajnálom még, de nem vagyok hajlandó azért az egy műsorért 549 Ft-ot fizetni havonta. Így inkább majd megszokom a hiányát. A Discoveryhez képest lényegesen kevesebbet néztem. Hát, ezek után még kevesebbet fogom.

Vélemény, hozzászólás?

