Valentájn

Minden évben megemlékezek én is a Valentin napról. No nem azért, mert annyira szeretem, ellenkezőleg. Már hülyítik a népet a hírdetésekkel, hogy minél több pénzt költsenek az emberek. A tévében láttam egy film előzetest. Az is a Valentin napról szól. Egy nő kérdezi:
“Mit jelent Önnek a Valentin nap?”
Íme két válasz:
“Konkrétan rókázok tőle.”
“Utálom ezt a giccsparádét!”
Na, valahogy én is így vagyok ezzel, jobban nem is tudtam volna megfogalmazni. Egy nyomorult nyugati majmolt ünnep, amiből a csecsebecse árusok szedik meg magukat. Sok hasznavehetetlen vackot vesznek az emberek, amik jó porfogók lesznek.

Egy hozzászólás to “Valentájn”


Vélemény, hozzászólás?

