Álmaim

Egy városban parkolok egy épület előtt. Rajtam kívül még ketten ülnek a kocsiban. Nem tudom mire várunk. Közben lépésben elhalad mellettünk egy kék színű Wagon R az első két kerekén gurulva. Az autó hátulja magasan a levegőben. Nem nagyon érdekel hogyan csinálták, mert nem normális dolog, az biztos. Közben kiderül, valami autós találkozó van, ez a kék autó is része a csoportnak. Egyszer csak odajön hozzám egy szőke hajó lány. Lehúzom az ablakot. Azt hiszi én is a rendezvényre jöttem, pedig nem. Nézegeti az autót, majd a kihúzható fiókot veszi a kezébe és azt nézegeti. Én hagyom egyelőre, biztos nem látott még ilyet. Egyszer csak kezében marad a fogantyú. Idétlenkedik, próbálja visszarakni, de nem tudja. Közben megjelenik a barátja, aki a kék autóval vonta magára a figyelmet. Éppen csak odajön és már megy is tovább. A lány még mindig nem tudja visszarakni a kis műanyag bigyót. Elnézést kérve visszaadja, hogy rakjam fel én. Elköszön és elmegy. Nekem sem sikerül visszarakni. Akkor látom, hogy az egyik kis fül le van törve, persze hogy nem áll meg. Egyből összerakom a képet. A lány levette a jót, odaadta a barátjának, majd megpróbálta vissazrakni a már korábban nála lévő törött fület. Magyarán egy okos trükkel kicserélte. Kiszállok a kocsiból, utána rohanok. Természetesen mindent tagad. Tudom, hogy hiába keresném nála, ott nincs, hiszen a barátjának odaadta, aki korábban lelépett. Így aztán semmit sem tudok bizonyítani. De csúnyán összeveszünk, kiabálunk egymással, leginkább én ővele. Az utcán már kezdenek gyűlni a népek. A lány egyre kínosabb helyzetben van, már nem is nagyon tagad.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

