Telenor = kommunizmus?

Korábban írtam már itt a Telenor által elkövetett félreinformálásról. Most jött el az a pillanat, amikor azt mondom, ez már mindennek a legalja. Most már nem csak fő vonalakban vázolom az esetet, hanem a komplett levelezést másolom be. A mai válaszuk tette fel az i-re a pontot. De akkor még nem gondoltam, hogy ez még nem a történet vége. Akkor először következzék a levélváltás időrendi sorrendben:

Tisztelt Telenor!

Tulajdonképpen azt szerettem volna tudni, vagy azt szeretném tudni már egy
hónapja, hogy milyen módon kívánják kárpótolni azon elófizetőiket, akik a
60-40 %-os hívásirány megosztás miatt más tarifára, vagy kártyás
szolgáltatásra váltottak? Azért érdekes ez, mert ugye a december 3-ai
számlazárást követően a régi csomagoknál eltörlik a megosztást. A
szépséghibája adolognak, hogy akik korábban elváltottak az akkori
csomagról, vagy kártyásra váltottak (mint én), azoknak nincs visszatérési
lehetőség a korábbi tarifára, hiszen azokat már lezárták. Így aztán az
előfizetők jó része szépen meg lett szívatva. Valahogy nem érzem
igazságosnak a jelenlegi helyzetet, hiszen egy igen komoly, az ügyfél
érdekeit drasztikusan sértő változást vezettek be. Emiatt többen váltani
kényszerültek. Most elismerték, hogy hiba volt bevezetni a megosztást, de
akkor most valaki, vagy valakik hibás döntései miatt igen sok embert ért
kár. Az egy dolog, hogy eltörlik a megosztást, de az előfizetők, akik emiatt
váltottak, nem térhetnek vissza a változás előtti előfizetésükhöz. Én is
emiatt váltottam kártyásra a nyáron. Megvallom, most körülbelül 1 év alatt
használok el annyi pénzt, amit korábban egy hónap alatt. Ha Önöknek ez így
jó, ám legyen. Azt még meg kívánom jegyezni, hogy a szolgáltatást a
minimumra vettem és ha tehetem, mobilt is vezetékesről hívok másodperc
alapon 33 Ft/percért mindenféle kapcsolási díj és telekom adó, meg cullang
nélkül. Mobilt már csak végszükségben használok. Úgy gondolom, nem csak én
vagyok ezzel így.

Tisztelettel: Földi István

—– Original Message —–
From: “Telenor HU Internet Ügyfélszolgálat”

To:
Sent: Monday, December 17, 2012 4:45 PM
Subject: Re: (Bizalmas)

Tisztelt Földi István Úr!

Köszönjük, hogy panaszával hozzánk fordult. Sajnáljuk, hogy kellemetlenség
érte Önt.

A Telenor a július elsejétől bevezetendő távközlési különadó miatt
kényszerült tarifarendszerének, egyes díjainak és szolgáltatásainak
átalakítására.

A júliusi tarifamódosítások során a Telenor több változtatást is bevezetett,
ennek keretében egyes tarifáknál bevezetésre került a lebeszélhetőség
hálózaton belüli és kívüli megosztása. A hívási szokások elemzése és
ügyfeleink visszajelzése alapján úgy találtuk, hogy fontos igény a
lebeszélhetőség korábbi, belföldi irányokban történő felhasználásának
visszaállítása. Ezért úgy döntöttünk, a lebeszélhetőség 60%-40%-os –
hálózaton belüli és hálózaton kívüli – megosztása helyett, a havidíjban
foglalt lebeszélhetőséget újra tetszőleges arányban felhasználhatóvá tesszük
minden, az adott tarifacsomag kapcsán meghatározott belföldi hívásirányba.

Sajnos az Ön +36 20/XXX-XXXX-as telefonszámú előfizetése tekintetében az
eredeti ‘Pannon 50’ tarifacsomagot már valóban nem tudjuk visszaállítani egy
esetleges számlás előfizetésre való áttérés esetén, miután ezt a
tarifacsomagot már nem értékesítjük. Jelenlegi tarifakínálatunkról bővebb
információkkal honlapunk alábbi oldalán állunk szíves rendelkezésére:
http://www.telenor.hu/szamlas-tarifa/tarifak. Figyelmébe ajánljuk ‘Klasszik
2’ tarifacsomagunkat, melynek havidíja (bruttó 2.590,- Ft) alig magasabb a
‘Pannon 50’ tarifa jelenlegi havidíjánál (2.179,- Ft), viszont azzal
ellentétben teljes egészében lebeszélhető, éspedig a ‘Pannon 50’ tarifáénál
kedvezőbb percdíjakkal.

Kiemelten fontos számunkra az Ön visszajelzése, és mindenkor törekszünk
arra, hogy folyamataink, szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése során
ezeket a lehető legnagyobb mértékben figyelembe vegyük. Észrevételeit ezért
köszönettel vettük, és illetékes munkatársaink részére továbbítottuk.

Sajnáljuk, hogy a fentiektől eltérő információkkal jelenleg nem
szolgálhatunk, ugyanakkor bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségére
lehettünk, és a jövőben mindennemű kellemetlenségtől mentesen veszi igénybe
szolgáltatásainkat.

Tisztelettel:

Horváth Dániel
Egyedi igénykezelési csoport

Kérjük, ossza meg velünk a jelen ügyintézéssel kapcsolatos véleményét a
honlapunkon található kérdôív segítségével, ezzel is segítve
ügyfélszolgálatunk színvonalának fejlesztését.
http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/ertekeles/

Ez az elektronikus levél szigorúan bizalmas információkat tartalmaz, és az
üzleti titoktartás védelme alatt áll. Amennyiben nem Ön a címzett, kérem
haladéktalanul értesítsen az
adatvedelem@telenor.hu e-mail címen. Jelen
üzenet jogosulatlan másolása, továbbítása, terjesztése, bármilyen
felhasználása, nyilvánosságra hozatala tilos.

This e-mail is strictly confidential and it is under protection of trade
secrets. If you are not the intended recipient please notify the sender by
sending the e-mail to adatvedelem@telenor.hu.
It is strictly prohibited to copy, forward, strew the e-mail or use it for
any purpose, disclose its contents.

—–Original Message—–

From:
Sent: 11/29/2012 12:49:30 PM
Subject: Re: (Bizalmas)
CorrID: 043c8b63-d199-4767-88e9-e8d8999f700e

Tisztelt Telenor!

Akárhogy nézem, forgatom a naptárt, egyáltalán nem úgy tűnik, hogy április
elseje lenne. Akkor meg csak az lehet, hogy nem viccnek szánták azt a
Klasszik 2 tarifacsomagot, ami ugyanolyan megosztott, mint a nyáron
bevezetett megosztás. Csak akkor nem értem, miért is ajánlották ezt a
tarifát, amikor éppen a 60-40 %-os megosztás miatt váltottam kártyásra
számlás helyett. Nincs az az isten, hogy én ilyen csomagra váltsak, nekem ez
teljesen elfogadhatatlan! Most még azt nem tudom, hogy ezt a Klasszik 2
tarifacsomagot átverésből ajánlották, vagy éppenséggel hozzánemértésből.
Minden esetre akármelyik is, elég szomorú, hogy még az ügyfélszolgálat által
adott tájékoztatásoknak is alaposan utána kell nézni. Mondjuk én tudtam,
hogy a Klasszik 2 is megosztott, ezért is lepődtem meg, hogy ezt ajánlották.
De aki nem ennyire tájékozott, az simán beleugrott volna egy ilyen számlás
előfizetésbe. Minden esetre ez a tájékoztatásuk is szépen beleillik abba a
sorba, ami igazolja a cég rohamléptekkel való leamortizálását. Sajnálom,
hogy így tönkrevágták a Pannon GSM-et! De talán jobb is, hogy nem azt a
nevet gyalázzák az intézkedéseikkel.

Tisztelettel: Földi István

—– Original Message —–
From: “Telenor HU Internet Ügyfélszolgálat”
<TelenorHUInternetUgyfelszolgalat@telenor.hu>
To:
Sent: Monday, January 07, 2013 1:27 PM
Subject: Válasz a 2012. december 17-én érkezett bejelentésére (Bizalmas)

Tisztelt Földi István Úr!

Köszönjük visszajelzését.

Az okozott kellemetlenségekért ezúton szíves elnézését kérjük.

A korábbi levelünkben sajnos elírás történt. A jelenleg értékesített
tarifacsomagok közül a Smarttarifa Extra
(http://www.telenor.hu/smarttarifa-extra) tarifacsomagokban foglalt
lebeszélhetőség használható fel 100%-ban, bármely hálózatba, a többi
tarifacsomag esetén 60-40%-os illetve 50-50%-os megosztás van érvényben.

Számunka különösen fontos, hogy meglévő és jövőbeni ügyfeleink egyaránt
elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal, illetve ügyfélszolgálatunkkal.
Ennek érdekében arra törekszünk, hogy ügyfeleinket még színvonalasabb módon
szolgálhassuk ki. Mindezek érdekében kollégáinkat folyamatosan képezzük,
külön tréningen sajátítják el a munkájukhoz szükséges ismereteket. Ugyancsak
nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a tájékoztatás, a kiszolgálás és az
egyéb segítségnyújtás a lehető legudvariasabb, gyorsabb és teljes körű
legyen. Sajnáljuk, hogy Ön az ügyintézés során ennek az ellenkezőjét
tapasztalta.

Fontosnak tartjuk az Ügyfeleinktől érkező visszajelzéseket, melyet munkánk
során a lehetőségünkhöz mérten igyekszünk felhasználni, ezért engedje meg,
hogy megköszönjük, hogy észrevételét eljuttatta felénk.

Bízunk benne, hogy sikerült megfelelő tájékoztatással szolgálnunk.

Tisztelettel,

Balázs Adrienn
Telenor
Egyedi igénykezelési csoport

Kérjük, ossza meg velünk a jelen ügyintézéssel kapcsolatos véleményét a
honlapunkon található kérdôív segítségével, ezzel is segítve
ügyfélszolgálatunk színvonalának fejlesztését.
http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/ertekeles/

Ez az elektronikus levél szigorúan bizalmas információkat tartalmaz, és az
üzleti titoktartás védelme alatt áll. Amennyiben nem Ön a címzett, kérem
haladéktalanul értesítsen az adatvedelem@telenor.hu e-mail címen. Jelen
üzenet jogosulatlan másolása, továbbítása, terjesztése, bármilyen
felhasználása, nyilvánosságra hozatala tilos.

This e-mail is strictly confidential and it is under protection of trade
secrets. If you are not the intended recipient please notify the sender by
sending the e-mail to adatvedelem@telenor.hu. It is strictly prohibited to
copy, forward, strew the e-mail or use it for any purpose, disclose its
contents.

—–Original Message—–

Sent: 12/17/2012 6:11:22 PM
Subject: Re: (Bizalmas)

Tisztelt Telenor!

Most már végképp nem tudom mire vélni, hogy folyamatosan félre
tájékoztatnak. Ezt szándékosan teszik, vagy tényleg ennyire nincsenek képben
azzal, ami a munkájuk lenne? A Smarttarifa Extra csomagok is megosztottak.
Világosan, egyértelműen le van írva a belinkelt oldalon, hogy
tarifacsomagonként mennyit lehet hálózaton belül és hálózaton kívül
lebeszélni. Ugyanez áll a díjszabásban is. Hogy ne kelljen bogarászni, akkor
leírom, hogy a pdf fájl 28. oldalától találhatók a Smarttarifa Extra
csomagok díjazásai. Ez a levelezés már a komédia, inkább tragikomédia
kategóriába tartozik. Korábban ajánlottak egy megosztott csomagot, most
elismerték, hogy tévedés történt, aztán a megosztott helyett ajánlottak egy
másik megosztottat, amire szintén azt írták, hogy nincs megosztva. Ne is
ajánljanak semmit inkább, úgysincs nem megosztott publikus csomag a
kínálatban. Ezek után megértem miért elérhetetlen már hónapok óta a
telefonos ügyfélszolgálat és miért panaszkodik állandóan mindenki a
Facebook-os oldalon. Ha ilyen egyszerű dologban engem folyamatosan félre
tájékoztatnak, akkor mi lehet azokkal, akiknek összetetteb problémájuk van?
Mindenki reklamás és nem is csodálkozok rajta.
Az ügyfélszolgálati munkáról pedig had ne fejtsem ki a véleményemet és had
ne értékeljem, mert teljességgel értékelhetetlen. Vannak helyettem akik
megteszik a linkelt weboldalon. Azt hiszem úgysem lenne már hova rontani a
statisztikai eredményeket. Ami pedig az utolsó mondatot illeti, nem, nem
sikerült megfelelő tájékoztatást adni (most sem).

Tisztelettel: Földi István

Az utolsó levelemből egyértelműen látszik mi is a probléma. Korábban egy szintén megosztott csomagot javasoltak, holott nem megosztottként ajánlották. Ezt szóvá tettem, elnézést is kéretek, meg hogy tévedés történt. Erre mi történik? A megosztott Klassik 2 tarifa helyett a szintén megosztott Smarttarifa Extra családot javaolták, amiről azt hazudják, hogy teljes egészében lebeszélhető bármilyen hálózatba. Természetesen ez sem igaz, mert ez is megosztott. Itt vége is lehetne a történetnek. De nincs. A facebookos oldalukon szóvá tettem a kétszeri téves tájékoztatást, ami vagy szándékos, vagy véletlen volt, bár ezek uitán nem vagyok biztos a véletlenben. Szóval szóvá tettem, erre mintegy 10 perc elteltével nézem, nincs bejegyzésem sehol. Törölték! Felraktam mégegyszer. Azt is törölték! Szóvá tettem a cenzúrát, de ugyanerre a sorsra jutott. Volt egy sejtésem, ezért tettem egy próbát. Mindössze csak ennyit írtam: Próba. A bejegyzés megjelent. Frissítettem az oldalt és a bejegyzés eltűnt! Gyakorlatilag cenzúrázva vagyok, gondolom IP cím alapján. Bármit beírok, az azonnal törlődik is. Nem elég, hogy folyamatosan hazudnak és félretájékoztatnak, a legsötétebb kommunista időket idézve folyik a cenzúra az oldalon. Mondhatjuk, azt hagynak bent és azt törölnek onnan, ami nekik tetszik, hiszen az Ő oldaluk. Ez igaz, csak nem értem, hogy a gyalázkodó, nyomdafestéket nem tűrő bejegyzések miért nem kerülnek törlésre? Olybá tűnik, az igazság fáj, rohadtul fáj. Így aztán ilyet nem tűrnek az oldalon. Egyelőre a mások bejegyzéséhez írt kommentem megjelenik, bár szerintem csak idő kérdése, hogy meddig.
Röviden a lényeg: Ha valakinek sikerül is a 1220-on ügyintézővel beszélni, vagy e-mailben kérdez valamit, a válasznak alaposan nézzen utána, mert úgy átverik az embert, hogy a szemük sem rebben.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: