Álmaim

Megérkeztem Amerikába. A repülőtéren a géptől az útlevél vizsgálatig egy csónakban közelítjük meg a helyet. Rajtam kívül van még valaki a csónakban. Rám kerül a sor. Érdekes módon az útlevél kezelők tudnak magyarul. Kérdezik, hol dolgozok. Nem mintha bármilyen közük is lenne hozzá, de azért válaszolok nekik. Vas-műszaki bolt. Értetlenkednek, nem értik. Én újra elismétlem, immár egyre ingerültebben. Mondom vas. Vas, mint németül Eisen, Nagel, , szeg, metall. Csak néznek bambán, én majd felrobbanok az idegtől. Az egyik fickónak tipikus kockafeje van, mintha egy bábfigura feje lenne a nyakán. Erre megszólal egy másik manusz: Ez a fickó gázos. Mire én: gázos neked az anyád picsája. Idióták vagytok. Úgy látszik ez hatásos volt, mert némi fejingatás után után intenek, hogy tűnjek a fenébe.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

