NMHH-nak

Mivel tudom, hogy olvasgatják a blogomat, akkor itt veszem a fáradtságot, hogy néhány dologról tájékoztassam a tisztelt illetékeseket. Először is milyen alapon bírálnak informatikai cégeket, internet szolgáltatókat, miközben a saját SPAM bejelentő weboldaluk tanúsítványa két nyomorult éve hibás? Így honnan tudhatom, hogy valós az oldal és nem valami adathalász spammer üzemelteti? Másodszor, azt a nyüves weboldalt nem lehetett volna megírni úgy, ahogy a régi is volt, nevezetesen, hogy a beírt adatokat megjegyezze? Nem kellene minden egyes spam bejelentésnél újra beírni, hogy ki vagyok, mikor születtem, minek születtem, ki az anyám, fiú vagyok vagy lány, meg hasonlók. Nem is lenne ezzel sok baj, ha minden egyes alkalommal működne is a rendszer. De sajnos nem működik normálisan, mint semmi ebben az országban. Délben is küldtem pár bejelentést, kérelmet. Azt írta a rendszer, hogy a beküldés sikertelen. Közben meg jött a mail, hogy megérkezett. Na, most este viszont már tényleg nem ment. Négyszer próbáltam el beküldeni egy nyamvadt spamet, két böngészővel próbálva sem sikerült. Természetesen a weboldal nem informált arról, hogy hol a hiba, csak annyit nyögött ki, hogy a beadványozás sikertelen. Azt mondani sem kellett volna, mert azt én is láttam. Túl van ez kombinálva azzal az Ügyfélkapus rendszerrel, amit szintén gyakran találok nem működő állapotban. Egyébként meg nem sokat ér az a bejelentős oldal, mert  a bejelentéseknek, kérelmeknek sok foganatja nincs. Akkor írnák le nyíltan, hogy szarunk az egészre, ne is háborgassa Önöket senki holmi kéretlen reklámlevelekkel. Van a világnak ennél nagyobb baja is. Inkább szüntessék is meg azt az oldalt, nem lesz gond a tanúsítvánnyal, meg nem irritálja az embert az ott lévő,  nem működő,  sok bosszúságot okozó oldal.

Vélemény, hozzászólás?

