Behálózva

Azt hiszem, nem ártana egy kicsit fogyókúrázni. A sérvműtétkor befércelt hálók nem nyúlnak mint a szövetek. Msot, hogy felszedtem 4-5 kilót, bizony érzem, hogy feszül a műtét helye. Úgy jó 3 hete vettem észre az első tüneteket. Először azt gondoltam, megerőltettem magam valamivel. De mivel nem múlt el az érzés pár nap után, így ezt elvetettem. Még az is megfordult a fejemben, hogy talán ki akar újulni. Aztán tegnapelőtt megméretkőztem. Naná, hogy többet mutatott a mérleg mint szokott. Akkor itt van a kutya elásva. A növekvő has húzza a hasfalat, csakhogy a beültetett háló nem nyúlik ám. Így aztán a hasfal húzódik. Volt már ilyen, utána szépen leadtam azt a pár kilót. Majd úgy lesz most is, gondolom. Nem kell itt nagy diétába kezdeni. Az a 3-4 kg könnyedén lecsusszan. Bár az is lehet, hoyg a feszülő hasfal az idő múlásával majd nyúlik. Na nem a hálós rész, mert az nem, hanem a többi.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

