Utazás

Ismét Pesten akadt dolgom. Ezúttal egy szomorú kötelességemnek is eleget kellett tennem.

Kedd
Igen nagy ködben a 10 órai vonattal indultam. A vonatok pontosan jártak, nem késtek. Utas is volt szép számmal. Azt persze nem tudom, hogy ténylegesen több utas volt, vagy esetleg kevesebb kocsiból állította össze a vasút a szerelvényt és emiatt tűnt soknak az utas. Kaja után egy röpke vásárlás a Pólus Centerben. Legutóbbi látogatásom óta átszervezték a Tescot. Minden máshol van, keresgélni kell a portékát. A Center Western része is teljes átalakításon esik át. Még nem látom, hogy mi lesz a vége.

Szerda
Jószerével minden vásárlást lerendeztem, amit a pesti tartózkodás alattra terveztem. Az első metrós utamon sikerült kifogni egy új szerelvényt. Tágasabb, világosabb és sokkal csendesebb mint a kivénhedett, több generációval öregebb orosz szerelvények. Első körön a Márvány utcában egy könyvesboltot kerestem fel. Onnan a következő állomás a Budaörsi úton a robogóhoz vettem alkatrészt. Utána a Thököly úton egy papírboltban vettem nyák gyártáshoz használható speciális papírt. Az útvonalat tökéletesen megterveztem, a legkisebb távolsággal és idővel lehetett megtenni. Délután még egy újabb látogatás a Pólus Centerben egy kis shoppingolás címén.

Csütörtök
Mára egy fontosabb ügy maradt. Előző nap elrakattam a borotvámhoz a késsket. Ezért mentem érte. Utolsó darab volt, már rendelni sem lehet. Kifutú széria, majdnem 20 éves a borotva. Egyszer már cseréltem benne kést, de most megint eljött az ideje. Közben találkoztam az egyik haverral, elmentünk a Mammut bevásárlóközpontba. Ott még vettem egy usb hubot. Majd látom milyen lesz, állítólag nem valami megbízható jószágok. A Batthyany téri metró megállóban odajött hozzánk egy fazon és azt tudakolta, hogy a múlthavi bérlet nincs-e nálunk, mert neki kellene. Mivel azt mondtuk, hogy nincs, elsomfordált. Odament egy másik utashoz, ugyanezzel faggatva, miközben a picsáját vakargatta.

Péntek
Ma volt a pesti látogatás fő célja. Unokanővérem temetésén vettem részt. 😦

Szombat
Csőtisztító spirált kerestem, mivel itt navynénémnél a mosogató lefolyó teljesen eldugult. 3 méteres nem volt, így az 5 méterest vettem meg. Sikerült is megszüntetni a dugulást. A wc már fogósabb volt. Vastagon vízköves, ettől megy le nehezen az anyag. Amit tudtam, lekapargattam, a hozzá nem férhető helyeken az ecetre bíztam a munkát. Túl sok mindent nem hiszem hogy csinál. 40 év alatt volt ideje lerakódni a vízkőnek. A vásárlás után még egy pár órát nézelődtünk és vásároltunk az Asia Centerben.

Vasárnap
Indulás haza. Útközben semmi különleges, említésre méltó dolog nem történt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

