Windows Live Messenger kányec

Tudjátok, vagy sem, a tényen nem változtat, hogy a kis Billy felvásárolta a Skype-ot. Nem is lenne ezzel gond, mert én ugyan a Skype-ot igen ritkán használom. A Windows Live Messenger, leánykori nevén az MSN volt az, amit favorizáltam. Nos, ennek lassan vége, tekintve, hogy jövő év első negyedévében a Microsoft leállítja a Windows Live Messengert. A két csevegő program között van átjárás, tehát aki eddig MSN-t használt, az a partnereit átviheti a Skype-ba. E+hhez minimum a 6-os verziójú Skype kell. Én már megtettem az egyesítést. Kiscit furcsán néz ki, hogy két helyen vagyok bejelentkezve. A Skype-ban ott vannak a skypeos és az MSN-es partnerek, míg az MSN-ben csak az MSN partnerek. Egyelőre párhuzamosan megy a két program. Majd az lesz a nagy kérdés, hogy véglegesen melyik felhasználónév/jelszó párossal lehet belépni. Most egyelőre a Windows Live-ossal vagyok. Gyanítom, a párhuzamosság végétől majd csak a Skype-os belépő marad működőképes. Mindegy végülis, sok jelentősége nincs. Ennek apropóján beruháztam egy új webkamerára. A réginek olyan pocsék képe volt, hogy az kimondhatatlan. Az új sokkal jobb, beépített mikrofon is van benne.

Vélemény, hozzászólás?

