Kussolás

A korábban a Telenor Facebook oldalán háromszor feltett kérdésemre még mindig nem kaptam választ. Azóta már írtam az ügyfélszolgáknak is, valamint negyedszerre is feltettem a kérdést. Tegnap óta erre sem jött még válasz, pedig ma reggel már a tegnapi kérdéseket megválaszolgatták. Nem tartom valószínűnek, hogy érdemi válasz jön az ügyfélszolgálattól, hiszen ugyanazok firkálnak a facebookos oldalra, akik az ügyfélszolgálaton vannak. Bár az ügyfélszolgálatnak küldött kérdés nem arra irányul, mint amit a facebookon kérdeztem, hanem arra, hogy milyen kritériumok alapján szelektálnak a kérdések között, ami alapján egyeseket megválaszolnak, míg másoknak nem adnak választ. Hogy is mondjam csak. Ez így igen érdekes vállalkozás. Most vagy választ adnak mindenkinek, vagy senkinek. De ez a mazsolázás nem vet jó színt rájuk. Mondjuk az igazat megvallva, nekik már majdhogynem mindegy, csak rossz szín vetődik rájuk.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: