Mézesmadzag Telenor módra

Mint tudjuk, a Telenor jelentős piaci változásra hivatkozva a számlás előfizetőknél bevezette a hívásirány megosztást. Tehát a tarifába foglalt lebeszélhető perceket megosztotta hálózaton belüli és hálózaton kívüli hívásokra. Ez egy szép kis burkolt áremelés, de nem is ez a lényeg. Hatalmas felháborodás lett belőle. Voltak, akik csak utólag, a számla kézhezvételekor szembesültek azzal, hogy sokkal többet fognak fizetni ezentúl ugyanazért. Aztán voltak szemfülesek, akik bogarásszák a közleményeket és idejében léptek. Mondjuk számlásról kártyásra váltottak. Rájuk ez a hívásirány megosztás nem vonatkozik. Még szép. Számlásként hiába választott más számlás csomagot, értelme a megosztás szempontjából nem volt, mivel mindegyiknél meg volt osztva, csak nem egyszerre vezették be mindegyiknél. Most a Telenor szintén a jelentős piaci változásokra hivatkozva eltörli a hívásirány megosztást a régi tarifáknál. Ugye milyen jól hangzik? Azt azért hozzáteszem, az alapdíjon egy kicsit csavarnak, ami rész nem lebeszélhető. Ó, milyen nagylelkű a szolgáltató, engedett a nép lázongásának. Azért ennyire nem rózsás a helyzet. Csak azok járnak jól, akik július óta nem váltottak tarifát. Akik tarifát váltottak, vagy áttértek feltöltőkártyás módra, azok most szopnak. Ugyanis a hívásmegosztás csak a régi tarifákra vonatkoznak, az újakra nem. Igen ám, de a régiekre váltani nem lehet, mert azokat lezárták. Azért most felmerül bennem az a dolog, hogy akiket így megszívatott a szolgáltató, nem érdemelnének valamilyen kárpótlást? Valamilyen lehetőséget, hogy visszakapják a régi tarifájukat? Jó, nem volt kötelező a váltás. De a megosztott tarifát sem volt kötelező használni. Sőt, tovább megyek. Speciel az én esetemben a számlásról kártyásra váltással megszűnt a 690 Ft-os 5 perc után 0 Ft szolgáltatás is. Most is rendelhető, de már nem 690 Ft-ért, hanem sokkal többért. Tehát ha úgy nézem, velem többszörösen is kibasztak. Most elhúzzák a nép orra előtt ezt a mézes madzagot, hogy eltörlik a hívásirány megosztást, csak éppenséggel annyi a bibéje, hogy sokakat ez már nem vigasztal, magyarán baszhatják.
Ennél a szolgáltatónál rendszeres az alapokig hatoló ÁSZF módosítgatások. Így aztán egyáltalán nem kiszámítható, hosszú távra vele tervezni nem lehet. Most ez a megosztás is élt 4-5 hónapot. Vajon mi lesz a következő lépésük? Emiatt én továbbra sem dícsérni, hanem szapulni fogom a Telenort. Nem vitatom, lesznek akik tényleg jobban járnak, akik az elmúlt néhány hónap alatt nem váltottak csomagot és nem tértek át kártyás rendszerre. De akik igen, hát azok így jártak.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: