Plágium 2

Ezúttal nem az exköztársasági celeb, vagy éppen az Öszödi Böszme plágiumügyéről óhajtanék néhány szót ejteni. Nem. Most ezúttal engem plagizáltak. Teljesen súlytalana dolog, de azért mégiscsak érdekes. Bogarászva a neten egyszercsak egy igen ismerős hozzászólást találtam. De mégsem egészen olyan volt, mint amilyenre emlékeztem. Nemhát, hiszen néhány adatot, szót kicseréltek benne. Volt amit elhagytak és volt, amit hozzátettek. A hozzárakott rész jól látszik, hiszen kis kezdőbetűvel írta, én meg ilyet nem szoktam. Akkor itt van először az eredeti, amit én írtam 2012 június 15-én:

http://mobilarena.hu/tema/nagy_pannon_topic/hsz_12461-12461.html

Nálam úgy néz ki a helyzet, hogy kártyásra váltok. (egyik csomag rosszabb mint a másik, gyakorlatilag majdnem 50 Ft-nál kezdődnek a percdíjak majd) Lemondok minden havi szolgáltatást. A telefon megmarad hívásfogadásra és vészhívásra. A nem sürgős mobilszámokat meg majd itthonról a Neophone-ról hívom 33 Ft-ért másodperc alapon cullang nélkül. Azért durva, hogy mobilt olcsóbb lesz vezetékesről hívni mint mobilról. Istenigazából nálam a hálón belül/kívül 60-40 %-ban megosztott havidíjban foglalt lebeszélhető percek aránya verte ki a biztosítékot. De így legalább egy 3000-es feltöltéssel elvegetálok majd egy évig. Ezzel az intézkedésekkel eléri azt a Telenor, hogy már ne csak a telefonadó miatt bukjon éves szinten nem kevés összeget. Nagy összegű nem volt a terlefonszámlám, de az eddigi éves szinten bő 32000 Ft (ez csak a havidíjakból álló összeg) helyett a szolgáltató kap majd 3000-et. A roaming SMS-ek már olcsóbbak, lassan a percdíjak is azok lesznek.

Ez pedig amit találtam, 2012 szeptember 24-ei dátummal:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151238874931125&set=a.431125971124.224056.406135951124&type=1&comment_id=9001857&offset=0&total_comments=6
Nálam úgy néz ki a helyzet, hogy kártyásra váltottam. (egyik csomag rosszabb mint a másik, gyakorlatilag majdnem 50 Ft-nál kezdődnek a percdíjak) Lemondtam minden havi szolgáltatást. A telefon megmarad hívásfogadásra és vészhívásra. A nem sürgős mobilszámokat meg majd itthonról a Digiről hívom 30 Ft-ért másodperc alapon, 200 Ft havidíjjal, hűségnyilatkozat nélkül. Azért durva, hogy mobilt olcsóbb vezetékesről hívni mint mobilról. Istenigazából nálam a hálón belül/kívül 60-40 %-ban megosztott havidíjban foglalt lebeszélhető percek aránya verte ki a biztosítékot. De így legalább egy 3000-es feltöltéssel elvegetálok majd egy évig. Ezzel az intézkedésekkel eléri azt a Telenor, hogy már ne csak a telefonadó miatt bukjon éves szinten nem kevés összeget. Nagy összegű nem volt a telefonszámlám, de e helyett a szolgáltató kap majd max. 3000-et. évente. A roaming SMS-ek már olcsóbbak, lassan a percdíjak is azok lesznek….és ki találta ki ezt hogy 60 %-ban hálón belül 40%-ban hálón kívül? merthogy hálón kívül alig beszélek! akkor a havidíjam egy részét feleslegesen fizetem! hogy van ez? felháborító…

Noshát, nem érdekes?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

