Álmaim

Nagyszalontán vagyok valami távoli ismerősnél. Valahova el kell mennie, ezért megkér, hogy én álljak be a pult mögé a vasboltjába kiszolgálni. Na, ez így érdekes lesz. Egyedül vagyok, fogalmam sincs mi hol van, a helyi sajátosságoknak megfelelően elnevezéseket sem ismerem és akkor még nem is említettem szót arról, akik nem tudnak magyarul. Én meg nem tudok románul. Így biztos jól elleszünk.
Már meg tévéantennát kell szerelnem. Egy mindenféle antennaépítési ismeretet nélkülöző antennát látok a szekrény tetején. Még jó, hogy nem jó vele a vétel. Elmagyarázom, hogy addig nem is lesz jó a kép, amíg ez az antenna lesz a vezeték végére kötve. Vegyenek egy gyárit, az üzletben mondják el mit szeretnének és ahhoz megkapják a szükséges bazárokat.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

