Megújulva

Az utólsó szökevényt is sikerült befogni. Nem adta magát könnyen, de én győztem. 🙂

Ez is egy újabb CB35-ös telefon.

Na ez már nem. Ez most már az én tulajdonomat képezi. Ez a kis elektronika került bele, amivel jócskán megnőtt a tudása a korábbiakhoz képest.

A teljes telefon belső emígyen néz ki:

Mint látszik, az eredeti belsőt meghagytam. Nem kis gondot jelentett a hívómű állapota. Az impulzus tárcsázáshoz még megfelelt, de az elektronikát beszerelve problémák jelentkeztek. Először nem tudtam mire vélni, hogy a hívások igen gyakran nem jöttek létre. Mint kiderült, a teszt hívások általában Thaiföldön kötöttek ki. Ebből derült ki, hogy a tárcsázott számok néha ismétlődnek, akár háromszor, négyszer is egymás után. Végül a hiba kiderült, a hívómű érintkezőnek nem tökéletes kontaktusa okozta a bajt. Most már működik, de azért 100 %-osnak most sem mondanám, de talán 20-30 hívásonként van egy téves tárcsázás. Sajnos többet nem tudtam kihozni a hívóműből. A korábbi telefonoknál ilyen problémával nem találkoztam.  De mentségére legyen mondva, hogy 60 év körül van az öreg jószág.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

