Álmaim

Egy foci mérkőzésre készülünk. Éppen öltözködünk, én a többiekhez képest le vagyok maradva. A játékosok egy része már megy kifelé a pályára. Az öltöző ablaka a pályára néz. A lelátó tele van emberekkel. Már egyedül vagyok az öltözőben, mindenki kint van. Javában játszák a himnuszt, mikor a cipőmet keresem. A Székely himnuszt éneklik, mikor megtalálom a fotballcipőmet. Vadonat új, a cipőfűző sincs belefűzve. Káromkodok egyet és nekilátok befűzni a cipőfűzőt. Különösebben nem izgatom rajta magam, hogy mindjárt vége a himnusznak és kezdődik a meccs, én meg nem vagyok sehol.

Vélemény, hozzászólás?

