A pokol kapujában

Most csak a pokol kapujában jártam, nem úgy mint kereken 4 héttel ezelőtt, amikor meg is jártam azt. Délután fél négykor kezdődött a szédülés megint. No mondom, azért így érdekes lesz még másfél órát lehúzni. De aztán csak eltelt az a másfél óra. Tulajdonképpen hasonló volt a helyzet, mint amikor Pestre utaztm. Azért nem kellene ilyen gyakran előjönnie a szédülésnek. Évekig jól megvoltam nélküle, egyáltalán nem hiányzik. Mikor haza jöttem, még a kaja sem kellett. Beültem a szobámba, aztán csendben ültem, néha elbóbiskoltam. Aztán később ocsúdtam, bekapcsoltam a tévét és megnéztem a híradót. Már egész jó, de azért még érzem, hogy álmos vagyok, fáradtnak érzem magam. Azt hiszem a Barátok közt után fürdés és döglés lesz.

Vélemény, hozzászólás?

