Pokol

A pokol kapujában érezhettem magam a mai nap folyamán. Nem csak azért, mert olyan melegem lett fél perc alatt, hogy majd meggyulladtam, hanem azért is, mert szédüléssel ébredtem. Párszor lekorcoltam a falat míg egyenesbe hoztam magam. Ekkor még fáztam, mint a kutya. De másodpecek alatt olyan melegem lett, hogy teljesen leizzadtam. pár perc elteltével a melegség kezdett múlni és újra jött a fázás. Jószerével egész nap fáztam, noha ment a fűtés és be is voltam takarózva. De mindez nem is lenne különösebben probléma, csak a szédülés ne lenne. Na, ez az igazi pokoli érzés. Korai fekvés lesz. Álmos vagyok is, meg nem is. De nagyon nyúzottnak érzem magam. Sajnos ez vagy két hétig el fog tartani, mire túl leszek rajta. Szerencsére elég ritkák az ilyen esetek, de most hogy hideg van, gyakrabban van szédülés. Legutóbb ugyebár szombaton volt egy hete, mikor mentem Pestre. Na, az szinte semmi volt ehhez képest. Az viszont mindenképpen aggaszt, hogy újabban a reggeli órákban jönnek, pedig este volt jellemző. Ezt nem tudom mire vélni.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

