Álmaim

Sérvműtétre készülök, már kórházban vagyok. A kórtermi ágyon fekszek. Bejön az orvos, mondja, hogy a térdemet is műteni kell. Belenyom egy injekciót, meg még valamit matat rajta, én nem nézem. Elmondja, hogy most elkezdi, aztán majd holnap befejezi a műtétet. Azt mondja, nyugodtan járkáljak, de kíméletesen. Elmegy, én meg felkelek. Ott van az unokahúgom is. Úgy gondoltam, látogatóban van. Aztán ahogy jobban szétnézek, látom, akórterem úgy néz ki mint nagynéném lakásának egyik szobája. Kimegyek a fürdőszobába, akkor látom, nem csak a kórterem néz úgy ki, hanem tulajdonképpen én abban a lakásban vagyok. A másik szobában, kórteremben egy nyűgös vénasszony is van, állandóan ugráltatja a személyzetet. Most már csak az a kérdés, az unokahúgom mit keres itt? Itt lakik, itt dolgozik, vagy csak látogatóban van? Könnyen meglhet, hogy mindegyik egyszerre. Közben azton gondolkodok, hol és milyen lehet a műtő, meg hogy kell azt értelmeznem, hogy most elkezdi a műtétet a doki és holnap fejezi be.

Vélemény, hozzászólás?

