Ideg

Tegnap jött el az ideje, hogy ismét látogatást tegyek a neurológusnál. Minden kóser, találkozunk egy év múlva. A 8 órai kezdetű rendelés ismételten negyed 10 után kezdődött. Mindegy. Utána némi banki ügyintézés és shoppingolás a Tescoban. Itt kívánom megjegyezni az illetékesek részére, hogy a zsákutca táblát már feltalálták, ildomos lenne használni Békéscsabán is. Vettem új akkumulátort az autóba. Még az eredeti gyári van benne, ami ebben a hónapban éppen 8 éves, úgyhogy a télnek azzal már nem óhajtok nekiindulni. Még működik, de a refraktométerrel nézve látszik, hogy hónapról hónapra hanyatlanak a cellák állapota. Nem szeretnék egy reggel arra ébredni, hogy nem indul az autó. Délután ki is cseréltem. Csak bízok benne, hogy a motorvezérlő elektronika memóriája a csere időtartama alatt nem törlődött, így nem kell újra megtanítani az elektronikát, hogy spórolósan tegye a dolgát. Indult szépen, az alapjárat egyenletes volt, úgyhogy remélhetőleg nem felejtett az elektronika. De majd kiderül. Hanem este hét óra körül éreztem, hogy nem érzem jól magam. Kezdtem szédülni. Tudtam, ez nem scak ilyen kis jött-ment szédikázás lesz. Hát nem is. Minden esetre fél nyolckor nyugovóra tértem, hiszen úgysem tudtam volna csinálni semmit. Amúgy is rohadtul elálmosított a helyzet, ráadásul rohadtul szédültem. A tv ugyan ment, de képtelen voltam nézni. A National Geographic-on volt. A bankjegy gyártásról szóló műsor ment. Meg-meg szunnyadtam, aztán mire a Barátok közt kezdődött, némileg ocsúdtam, aztán hol nyitott, hol csukott szemmel néztem az első részt. A másodikra már nagyjából ébren voltam. A helyszínelőket sem volt kedvem nézni, döntöttem az alvás mellett. Reggel természetesen nyúzott, álmos, kómás állapotban ébredtem és nagyjából így is telt a mai napom eddig.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

